пятница, 7 декабря 2018 г.

მეხუთე დღე




  ეს მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი თუ როგორ უნდა დავიცვა საავტორო     უფლებები ჩემს მიერ მოძიებულ მასალაზე,ასევე თუ როგორ გამოვიყენო შეფასების          რუბრიკა მეწყვილის ბლოგზე პროექტის პრეზენტაციის შესაფასებლად და როგორ             გავუკეთო განმავითარებელი კომენტარი.ასევე ვისწავლე მოსწავლის სავარაუდო                 ნაშრომის შექმნა,სადაც აქცენტი კეტდება საკვანზო საკითხებზე და რომელიც              დაეხმარება მოსწავლეს იმ ცოდნის მიღებაში,რაც პროექტის გასაკეთებლად სჭირდებათ,მოსწავლის ჩეკლისტი კი მოსწავლეს მოამზადებს პრეზენტაციისათვის რაც ხელს შეუწყობს შეაფასოს საკუთარი ნაშრომი.

1 комментарий:

  1. მიზნებში ნათლად არის ახსნილი თუ რას ისწავლიან მოსწაბლეები, მიზნები გამომდინარეობს თემატურ გეგმებში მითითებული საგნობრივი სტანდარტიდან, ზოგადი შეკითხვა აზროვნების წამახასიათებელი შეკითხვაა რომელიც სხვადასხვა საგანს ან ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამდენიმე თემას აერთიანებს.

    ОтветитьУдалить